Executive assistant

Om tjänsten

Vi söker en executive assistant för att arbeta tillsammans med vår Chief Executive Officer och Chief Revenue Officer och bli en viktig del av en snabbväxande SaaS-startup. Den sökande förväntas arbeta med varierande arbetsuppgifter för att assistera det exekutiva teamet. Den sökande är lyhörd, strukturerad, måldriven, självgående, håller deadlines och har en positiv inställning.

Arbetsuppgifter

* Arbeta tätt tillsammans det exekutiva teamet för att hålla deadlines och andra dagliga uppgifter i verksamheten.
* Enklare marknadsrelaterade uppgifter såsom uppdatera webbplats, skapa produktblad, manualer m.m.
* Vara beställare mot kommunikationsbyrå för mer ingående marknadsuppgifter.
* Personal-, arbetsmiljö och fakturarelaterad administration och dokumentation.
* Hantera kommunikation på uppdrag av det exekutiva teamet och agera kontakt mellan Carcare och motparter.
* Organisera evenemang och resor
* Boka, förbereda möten, skapa presentationer

Vi söker dig som

* Bemästrar Adobe-sviten (eller motsvarande) för produktion av marknadsrelaterat material.
* Bemästrar Office-sviten (Word, Excel, Outlook).
* Arbetat med att uppdatera webbplatser.
* Är professionell och håller deadlines.
* Har ett gott omdöme och kan ta kan snabba och korrekta beslut.
* Har god organisationsförmåga.
* Talar flytande engelska och svenska.
* Håller sig väl i tal och skrift.

Meriterande

* Erfarenhet av SaaS.
* Erfarenhet av finansiell administration.

Om företaget

Carcare Systems Europe är ett start-up-bolag inom bilbranschen. Vår kundbas består av större bilåterförsäljare i Skandinavien som bl.a. är återförsäljare av Volvo, Volkswagen, Audi, Porsche, BMW och Mercedes-Benz. Carcare är en SaaS-produkt vars syfte är att effektivisera bilhandel, till stor del genom övervakning av bilar och automatiseringsprocesser. Bolaget är ett snabbväxande SaaS-bolag där man får vara del av ett team som strävar framåt för att förändra en bransch i förändring. Med hjälp av teknik och goda kundrelationer driver vi kraftig tillväxt och skapar därigenom en spännande vardag.

Vi erbjuder dig

* Konkurrenskraftig lön
* Möjlighet till att viss tid arbeta på distans
* Gym på jobbet
* Lifecare-rum för att slappa, spela biljard etc.

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning
Kontor: Östersund och Täby

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansökan skickas till: [email protected].

Fler artiklar från oss

Sales Representative

Av Marcus Guslin augusti 19, 2022